Photobucket

Thursday, February 28, 2008

Real Spiderman

Hari ini aku baca paper, utusan malaysia, ada jugak orang sebut sebagai 'utusan umno' paham-paham ajerlah. Okey taknak ulaskan tentang politik tanahair motherland aku, nak cerita gelagat yang title 'Spiderman' aku tertarik dengan artikel ni sebab maybe ada sangkut paut hobyy dia ngan nama blog aku ' Climbermania.blogspot.com' ni, hoby aku takderlah clim-clim ni, cuma 'Climber' atau pun 'pendaki' sebagai symbolik untuk maju dan terus maju...teringat lagu umno..maju terus majuu. :)

sambung citer spiderman, al-kisahnya guy from france yang nama dia Alain Robert telah ditangkap police selepas merungkas bangunan Edificio Italia yang teletak di Sau Paulo setinggi 165 meter . Aku tak tahulah apekejadahnya dia buat kerja macam tu, test power kot.? Erm..memang powerlah sebab dia rungkas tanpa guna safety tool kebenda dia panggil.

Edificio Italia, São Paulo
Aku nagntuklah, nak tidor dulu laah...kalau nak link Utusan Umno yg ada berita dia sini hah






0 comments:

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by Dzelque Blogger Templates 2008